De eerste winnaar van de ESET x HackShield competitie is bekend!

Begin november ging de exclusieve ESET x HackShield competitie van start voor kinderen van medewerkers, partners en klanten. Het doel van de competitie? Het creëren van een cyberveilige generatie.

De samenwerking met HackShield is volgens ons dé manier om onze missie kracht bij te zetten, Nederland veilig maken. Doordat kinderen in de HackShield game op een uitdagende wijze leren over online veiligheid hopen wij samen met hen structureel het probleem van cybersecurity en cybercriminaliteit te tackelen.

Als officiële kennispartner van HackShield zijn wij trots op het aantal kinderen dat tot nu toe al aangesloten is bij onze competitie. Maar wij zijn natuurlijk extra trots op de 1e winnaar van de deelcompetitie van november!

De eerste winnaar
Met 12380 punten is speler awh09 één van de topspelers, niet alleen van de ESET competitie maar ook van alle HackShield spelers in Nederland! Daar staat hij op het moment van schrijven met 24542 punten op de 5e plek.

Over de winst en de actieve speler zegt zijn vader: “Ik kwam via LinkedIn bij de ESET x HackShield competitie terecht. Dave Maasland is daar één van mijn connecties omdat wij (ICTzaak Veenendaal) bij hen ESET afnemen voor tussen de 100 en 200 klanten. Dave was al voor de deal met HackShield rond was hartstikke enthousiast en dat sloeg over op mijn zoon. Laatst stelde ik hem wat vragen over cybersecurity en ik merk dat hij het allemaal echt onthouden heeft dus de game helpt hierin echt!”

Awh09 won een HackShield merchandise pakket met daarin onder andere een t-shirt.

In de november competitie eindigden Maud09 en Tim2010 op de tweede en de derde plek.

Doe mee!
Ondertussen is de deelcompetitie van december begonnen en de hoofdcompetitie loopt nog tot en met januari! Meld je aan en doe mee!

Doen jullie mee en wint één van de kinderen van jouw bedrijf de ESET x HackShield competitie? Het resultaat is, naast een toffe prijs voor de winnende Cyber Agent, natuurlijk eeuwige roem voor jouw bedrijf!

Meedoen kan met de code: ESETcup2020

Meer informatie over de competitie vind je hier: exclusieve ESET x HackShield competitie