Online event: ‘Kies uw juiste weg in 2021’

“Een cyberaanval is één van de meest impactvolle gebeurtenissen die je kan gebeuren in dit digitale tijdperk"

Op dinsdag 2 februari 2021 organiseren ESET, Hoffmann, Marsh en DeHaan Advocaten en Notarissen het online event ‘Kies uw juiste weg in 2021’. Tijdens dit speciale online debat gaan onze sprekers met elkaar in gesprek over de thema’s online veiligheid, cybercrime, privacy én riskmanagement.

Tijdens de dag spreken, naast Dave Maasland (CEO bij ESET Nederland), ook Jasper Gevers - Advocaat en hoofd van de sectie Privacy en IT bij DeHaan Advocaten en Notarissen, Myra van Esch - Director Cybersecurity & Security Risk Management bij Hoffmann en Sjaak Schouteren - Cyber Development Leader bij Marsh Nederland.

Deze unieke combinatie van bedrijven én expertise stelt ons in staat om u te kunnen voorzien van de meest actuele informatie rondom de thematiek, vanuit verschillende invalshoeken: security, legal én risk. 2020 is voor elk bedrijf alles behalve een doorsnee jaar geweest. Welke speerpunten verdienen daarom uw aandacht in het nieuwe jaar en wat zijn daarvoor de digitale mogelijkheden of valkuilen in 2021?

Tijdens het online event zullen de sprekers met elkaar debatteren en zal er ook de mogelijkheid zijn om zelf mee te debatteren en uw visie met de sprekers te delen.

Meld u aan en debatteer mee! https://www.eset.com/nl/cyber-privacy-risk-management-event-2021/

Tot 2 februari!